Loen ja uudistan

laupäev, 10. september 2011

Sibulad

Neljapäeval külastasin poodi, eesmärgiks soetada endale mõned lillesibulad - tulpi ja nartsissi.

Esiteks jäi aga näpuvahele Bütsantsi gladiool - õitseb juunis, kõrgus 50cm. Vaatasin pakil olevat hinda ja tahtsin sibulad riiulile tagasi asetada, siis vaatasin pilti ja mõtlesin ikka, et ei pane. No nii ma seal seisin ja ei suutnud otsustada. Kõrvalt piilusin juba tulbisibulaid. Sujuvalt kaldusin gladioolidega tulpide juurde. Siis tundsin kergendust, ah, need gladioolid ei ole üldsegi nii kallid, hoopis tulbid on kallid.

Vaatamata eelnevale vastusele,kahmasin tulbiriiulilt kaasa paki madalaid Esperanto nimelisi tulpe.

Terve rivi kastikesi lahtiseid sibulaid. Päris kindel muidugi ei ole, kas need tõepoolest ka sellised on, nagu kirjas oli või on ehk mõned sibulad valesse karpi kolinud - seda näen kevadel. Viiekaupa võtsin lahtiseid tulbisibulaid Salmon Parrot, Queen of Night, Leen Van Der Mark ja madala Czaar Peter´i. Black Jewel´it sain vaid ühe, viimase.

Kuna nartsisse ei saanud, jäi hing kripeldama. Nii otsustasin ikka nartsisse ka ostma minna, seadsin peale tööpäeva end mugavalt sisse järgmise poe riiulite ees. Kirjud riiulid. Vaatasin ja valisin, mõtlesin ja vaatasin ja... Nii ma soetasin endale tulbid Flaming Parrot ja Greenwave, nartsissid Butterfly Mix, madalad iirised Katharine Hodgin,  ja mesitähe Uniflorum Wisley Blue. Siinkohal kordan, et ma läksin nartsisse ostma :)


Natuke seda ja natuke teist, veidi kolmandat ja pisut veel seda ja seda ja seda ka. Niisiis sai raisatud hulk raha. Aga ei suutnud ka vastu panna. No vot on vägi, mis ajab riiulite juures ostuhullusesse.  Ma ütleksin, et ei ole üldse naljakas kui mõelda, mis summa kassas küsiti. Need igasugu sibulad, juurikad, põõsad, puud ja muidu rohelised tutid võiksid pisutki odavamad olla.

Siiski, õnnelikult koju jõudes kuhjasin oma koorma lauale ja tundsin rahulolu. Jess! Korralik jahisaak. Nüüd mõtlen, kuhu ma kogu selle kuhja panen. Ehh, mul pole piisavalt peenraidki. Kuid teada-tuntult mahub häid lambaid ühte lauta palju ja nii ma siis hakkangi homme uustulnukaid mulda sokutama :)

Kommentaare ei ole: