Loen ja uudistan

reede, 13. aprill 2012

Decoupage ja kraklee

Decoupage´i ja krakleega tegin lähemat tutvust ühel kursusel. Decoupage´i olin varem küll proovinud aga kraklee tegemisest ei teadnud ma suurt midagi. Nii sai minu esimeseks käesoojenduseks lillepott ja võtmenagi. 

Olles veendunud, et nimetatud tehnikates ei ole midagi keerulist, otsustasin ette võtta mõned iseseisvad tööd kodus. Köögi toolid tundusid sobilikud kuna need olid tõepoolest koledad - kulunud, värv pragunes, vineer oli väljas, värv oli muutunud halliks. Nii ma võtsin eesmärgiks toolid korda teha.


Tulemusega rahule jäänud, oli hoog sees ja värvipotsikuid ära panemata alustasin uue tööga. Juba pikka aega pidasin plaani elektrikilbi kriiskavalt valge uksega midagi ette võtta. Kuna mind kunstiandega õnnistatud ei ole, otsisin isegi kunstnikku, kes maaliks selle aknaks. Tegudeni ei jõudnud ja tänu dekupaažile leidsin võimaluse ise midagi ära teha. Nii saigi valgest uksest pilt seinal.

Vanu toole on meil mitmeid, nii sai ka sahvris vedelenud vana tool uue elu ja kolis tuppa. Loodan, et see ei jää viimaseks :)

 

Kui suurt tööd teha ei viitsi, saab ka väikeseid nikerdusi teha. Igavatest pesupulkadest sai pesulõksu-pusle. Asjalike kinnihoidmistööde vahepeal on väikesed abimehed pildiks rivistatud. 

Niisiis, kui kodus on vana ja kulunud mööblit ja endal veidi aega ja pealehakkamist, on võimalik vanast mööblist vahva uue kuuega mööbel saada ja teha muudki huvitavat. 

3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Väga ilusad toolid, paremad kui praegu poest ostes. Väga tubli oled ja see el.kapi lahendus on väga-väga nutikas.

Mina võtan 3 aastat hoogu, et enda toekad taburetid korda teha:(

Anu ütles ...

See on kätte võtmise asi :) Võtad hoogu ja kui tegema hakkad, siis mõtled, et miks küll nii pikalt atra seadsid.

Anonüümne ütles ...

Väga ilusad toolid! Oleksin väga tänulik kui kirjutaksite tööde järjekorrast. Olen lugenud nii kraklee kui ka decoupage eraldi juhendeid kuid kuidas neid kahte tehnikat ühedada on momendil mulle väike mõistatus. Ette tänades!